v 33

Har hänt mycket sen jag uppdaterade sist.
Lillfian kan inte sparka så mycket längre då det börjar bli trångt i magen,
istället för att sparka så rör hon sig hela tiden. 

Hela magen ändrar form, ser skit roligt ut! :)
Hon blir helvild när hon märker att jag lägger mig i sängen för att sova för natten,
då röjer hon galet mycket i magen.
Nästan så att Kenny blir rädd för henne, haha!
Dessutom får hon hicka nästan varje gång jag äter eller dricker något, hihi!
Besöken hos barnmorskan har gått fin fint med,
hon växer som hon ska och hon ligger med huvudet neråt men är inte fixerad än.
Sen tycker hon inte om när vi lyssnar på hennes hjärta,
så vi får alltid sänka ljudet på dopplern så hon kan lugna ner sig och somna om, hihi!


Jag mår förövrigt bara fin fint och har inte haft några krämpor alls.
Börjar nästan undra när det ska börja gå åt andra hållet, haha!
Dock börjar det bli väldigt tungt att gå i uppförsbackar nu, har ju ändå gått upp 12 kg.
En sak som är otroligt jobbigt är att jag knappt får sova på nätterna.
Går upp och kissar 4-5 gånger och mot morgonen så är det ganska svårt att somna om igen då solen börjar gå upp och det blir varmt i rummet.
Men annars är jag glad att jag har klarat mig så himla lindrigt!

Här är lite bilder på några av grejerna vi köpt till vårat lilla mirakel! ♥

Sängen

Lite av kläderna

Skötbordet

En förvarings groda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0