Strålande väder & ett strålande humör!

Hejsan hallå! 


Här är det glada humöret delux! 
Emmie sitter brevid mig här vid datorn och leker i sin stol medans jag dricker kaffe och äter lax! 
Snart blir det en sväng till rastgården och släppa chico lite, så himla tråkigt att han inte lyssnar så fort han ser vilt, annars hade det fått blivit skogen :) Senare står lite disk och plock på schemat! 
Jag börjar bli sjukt otålig på vagnen nu, även fast hon har varit lugn dom senaste gångerna i vagnen så märker man att hon inte trivs och vill se mer, dessutom börjar hon bli för lång, haha! 
På onsdags blir det 6 månaders koll hos läkaren på bvc! Tiden har verkligen sprungit iväg, att skruttan blir 6 månader på söndag är svårt att förstå! Känns som om det vore igår dom la henne på mitt bröst för första gången! Nu är hon en riktig vilde och springer runt i gåstolen och jollrar glatt! Min älskade lilla skrutt!
I lördags var jag och Emmie i skärholmen och träffade Lina och söta lilla Angel! Hon hade växt jätte mycket sen vi sågs förra gången. Vi gick runt och kollade i affärer och tog en fika. Under fika stunden satt Emmie i barnstolen och kvittrade på med alla som gick förbi, haha! Hon låter verkligen som en fågel när hon får till det där ljudet! Det var iallafall jätte trevligt och vi har bestämt att så fort snön försvinner så blir det att träffas betydligt oftare. 

I April åker jag och Emmie ner till Borås och hälsar på mamma och åker till ullared, stackars mamma som tycker vi bor för långt bort och vill träffa Emmie hela tiden. Hon får iallafall nöjet att prata med henne i telefon varje dag! 
Men nu ska jag och min älskade skruttis pruttis busa vidare så hon inte börjar bli sur att jag sitter här och degar framför datorn, haha! 
Bilder från när mamma & Eddie var här :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0