Soffmys

Vaccinationen igår gick bra, det gjorde dock ont i mamma hjärtat när hon grät och skrek som hon aldrig gjort förr. Hon somnade strax efter och vaknade vid 7. Hon var sig själv en liten stund men efter 10 minuter så fick hon jätte ont och började gråta hysteriskt, efter en timma så stog jag inte ut av att hon hade så ont så hon fick en alvedon. En kvart senare så lugnade hon ner sig och hon somnade vid 9. Natten har varit precis som vanligt och nu har hon inte ont utan är bara lite varm, men igen feber. Nu sitter jag och dricker mitt älskade kaffe och Emmie sitter i babysittern och myser med ninisen (snutten). Kommer ihåg när jag var gravid och inte fick dricka så mycket kaffe som jag ville, fattar inte hur jag stog ut, haha! Det är mycket jag saknar från att vara gravid. Jag saknar förlossningen med, nog för att det gjorde ont men det var en sån häftig upplevelse, dessutom så var min förlossning ganska lätt! Stackars älskling fick typ inte röra mig, jag blev inte arg men jag var så inne i mig själv och värkarna så jag var knappt kontaktbar i vissa lägen, haha. Ja, det är verkligen en upplevelse! Ska försöka skriva en förlossningsberättelse i helgen faktiskt. Kan vara kul och ha om något år då man kanske inte minns den lika bra. Nej nu ska jag fortsätta surpla på mitt kaffe och kolla på tv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0