Ett tag sedan

Ja, nu var det ju ett tag sedan jag skrev här! Tiden räcker inte riktigt till ibland. Både pappa och mamma har hunnit vara på besök. Emmie fick en gåstol av pappa och Mia, hon använder den väldigt flitigt. Gäller att barnsäkra hemma nu för hon kommer åt det mesta när hon kutar runt här hemma, hihi! I helgen var mamma och Eddie här på besök, vi hade det jätte trevligt och mysigt! Fick en försenade födelsedagspresenter också, vilket bland annat var en ny dataskärm :) Sen i söndags kom kenny hem med en helt ny laptop till mig :) <3

Idag blir det till att fortsätta bråka med symaskinen, vi är grovt ovänner och jag har nästan kastat ut den genom fönstret ett antal gånger... Får nog åka in på service snart. Jag håller på och syr ett lapptäcke till Emmie :)


Skruttan har valt att somna 10 på kvällen och sen vakna för mat kl 1 och halv 6. Sen sover hon vidare till halv 9, hon har gjort det i 2 dagar nu, är inget fan av att hon somnar så sent, får liksom ingen egentid med min andra hjärta. Då går jag hellre upp tidigt :) Men får lägga upp lite mer bilder så fort tiden finns :) Kraaam

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0