Helgen

Hejsan hallå!
Helgen har gått lite väl för fort, trots en gnällig tjej som både håller på och få tänder och är i en utvecklingsfas. Finns inget som duger och man känner sig ganska hjälplös. Jag själv blir helt utmattad och somnar strax efter skruttan, haha!
I fredags var vi iväg och månads handlade grejer till Emmie, tex blöjor och ersättning. Senare på kvällen grillade vi fläskfile och till det hade vi potatisklyftor och mozzarella sallad! blev verkligen super gott!
Igår bar vi nere på stan och åt McDonalds, emmie fick smaka lite på äpple under tiden vi åt, det var tydligen mycket godare att suga på en äppelbit själv än att smaka på den i unamin :) Jag köpte fortsättningen på boken jag läser nu, den var på rea och hon i kassan råkade dra 50 procent en gång till på boken så jag fick den för 40kr haha! Senare var vi bara hemma och myste och vi åt samma sak som i fredags, tråkiga jag vet, men det var så gott, haha! Vi köpte Per Morbergs röd vin och testade men jag tyckte inte det var något speciellt faktiskt!

Idag ska jag bara ta det lugnt och diska lite, sen blir det soffläge med kaffe och läsa nya boken :) Om Emmie tillåter dvs ;)












Uttråkad tjej.se






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0