gäsp & godmorgon

Från en trött mamma!

Jag bestämde att lägga Emmie lite tidigare igår och hon somnade ungefär kvart i 8. Sen vakna hon vid 12 för mat, efter det har hon bara bökat i sängen. Hon bestämde att kl 3 på natten skulle vi starta dagen. Nej tyckte jag och fick henne somna om strax efter 4! Hon fortsätte sova oroligt och startade dagen halv 6... Hon brukar somna 9, äta vid 1 och vakna för dagen kl 6, så det var nog bara en tillfällighet att hon krånglade i natt.

Iallafall så ska jag sätta mig och pimpla kaffe nu, så fort hon somnar ska jag börja diska. Senare under dagen blir det nog väldigt lugnt! Kanske ska sy färdigt lite grejer om damen tillåter ;)

Har ju helt och hållet glömt av och säga att vagnen har kommit! är suuuper nöjd, Emmie också för den delen :) finns två nackdelar med den, dämpningen går inte att jämföra med liggvagnen och korgen under är suuper liten, så ska man handla får man ta med väska. Men annars älskar jag den!





















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0