28 Januari.

Hejsan hallå!
Tänkte avslöja att jag faktiskt är gravid och att vi ska behålla det :)
Har vetat om det i 3 veckor men berättade inte försen i torsdags till pappa och mamma.
Mia tog det bäst. Pappa var chokad men absolut inte arg som jag trodde han skulle bli haha.
Dock tog min mor det värst, och hon har inte hört av sig sen dess. Tråkigt som fan. 

Förövrigt har jag mått jävligt bra, förutom förra helgen då jag bara fick i mig 5 mackor på en hel helg. Men illamåendet gick över lika fort som det kom :)
Är i vecka 9 (8+2) nu.
På torsdag blir det läkarbesök på MVC och nästa måndag blir det inskrivning.

Igår var vi hos babys bror och hans tjej och åt middag och kollade på film.
Och idag har jag bestämt mig för att vi ska kolla på avatar och äta grönsaksstavar med dipp hihi :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0