Sweet dreams.

Hejsan hallå!

Förra måndagen var jag på inskrivning. Allt gick bra och jag dunder trivs med min BM.
För övrigt så var veckan ganska lugn om jag minns rätt, haha.
I fredags sov Michael över här, killarna spelade medans jag låg och vilade eller satt vid datorn.
Juste Michael mådde inte så bra precis när han kom så stackarn spydde två gånger, men mådde bra efter det.
Han gick och la sig vid halv 10 typ, då satt jag och baby och kollade på QX gaygala. Tråkigt nog somnade han efter en halvtimma haha. Jag satt uppe och kollade tv till kanske halv ett.
När jag väl går och lägger mig så snarkar baby som en idiot, Michael gnisslar tänder och Chico ligger och fiser, luktade precis som om han hade bajsat ner sig. Så jag tröttnade efter ca 5 minuter och gick och la mig i soffan, haha.
I lördags målade vi färdigt sovrummet, nu är det bara taket klart.
Skriver mer om denna veckan imorgon.
Baby klagar på att jag sitter vid datorn för mycket just nu, hihi.

Puuuusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0