Shine on.

Hejsan hallå!

Denna dagen startade dåligt, grannen spelade musik till 4 i natt, tills störningsjouren kom då.
Vaknade runt 10 och var på halv dåligt humör, när jag väl kollar mig själv i speglen blir jag ännu surare.
Hade spräckt ett blod kärl i ögat, så man kände ju så jäävla snygg.
Sen passar inte mina jeans längre så fick för mig att åka ner till stan och köpa lite nytt.
Då är det ingen som kan passa chico, så jag gick helt enkelt och la mig igen haha.
Vaknar vid halv 1 av att baby ringer mig och säger att han har fixat någon som kan passa chico.
Blev helt plötsligt på jätte bra humör och klär på mig och sminkar mig.
Väl nere i stan hittade jag ett par jeans, en bh & en ny tröja.
Känns skönt att ha på sig något som faktiskt passar nu xD
Sen åt vi lunch på limerick, jag beställde en plankstek som barnmeny haha. Det visade sig vara perfekt för mig haha. Dock var inte planksteken något speciellt att ha där faktiskt.
Nu sitter jag här hemma och ska kolla på film snart :) 
Tjaoo!

V 10(9+2)


Billiga talltikar någon?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0