Just my kind of luck.

Hej hallå!

Har haft ont i ögat i typ 2 veckor.
Igår började det göra skit ont och när baby väl kom hem så såg han att jag var helt illröd på ögonlocket och lite uppsvullen. Under kvällen började det göra mer ont och jag började fundera på vad det var.
Somnade tillslut och vaknade imorses av att ögat är helt super svullet och gör cp ont.
Ser helt förjävlig ut, ska ringa sjukvårdsupplysningen snart och kolla ifall min teori om vad det kan vara stämmer.
Jag antar att jag har fått min första vagel, den är inte ytlig iallafall.

Nu sket det sig att åka ner till centrum och ta blodprover, får göra det på måndag istället.
Vägrar att åka ner och skrämma folk på stan, haha.

Nu ska jag iallafall äta något, sen ska jag börja städa lite smått och när baby kommer hem blir det till att måla om hallen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0