I made it!

Halloo!

Det första jag gjorde var att missa bussen till centrum, så fick stå och vänta i 15 minuter tills nästa kom.
Väl nere i stan hittar jag fan inte vårdcentralen eftersom jag aldrig har varit på den vårdcentralen innan.
Så jag yrade väl runt i 40 minuter eller något, haha.
Slutade iallafall med att jag hittade till slut och hör och häpna, allt gick super bra, även fast det var obehagligt.
Han som tog blodproven var jätte trevlig, men när jag var klar började han fråga massvis om min graviditet, vissade sig till slut att han och sin fru skulle försöka skaffa barn snart, haha.

Sen promenerade jag vidare till arbetsförmedligen och det gick fin fint där med.
Ska dit på möte imorgon.

Påväg hem så körde bussen förbi helt packad med folk. Fick stå och vänta i 15 min där också.

Väl hemma visar det sig att chico har varit duktig denna gången med. Det enda han hade gjort var att röja upp en liten papperskorg i vardagsrummet. Tror att han äntligen börjar fatta att det inte är så farligt att vara ensam hemma. Känns som stora framsteg jämfört med hur han var innan.

Nu ska jag och älskling mysa ner oss i soffan och kolla på film, puss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0