By myself.

Hejsan hallå!

Just nu sitter jag här och lyssnar på musik.
Ska snart gå ut med chico så han inte hittar på något bus när jag åker ner och ska ta blodprov om en stund.
Tycker lite synd om mig själv just nu och försöker komma på en bra anledning till att inte åka ner till vårdcentralen, haha.
Har inte tagit blodprover på typ två år nu.
Förra gången jag tog blodprov var första gången jag faktiskt gick själv.
Jag hoppas att jag inte börjar löjla mig när jag väl är där.
GAAH, jag är en sån fegis..
Efter blodproven så drar jag direkt till arbetsförmedligen och ordnar upp lite saker.

För övrigt mår jag super bra och märker knappt av att jag är gravid längre, förutom att brösten växer så det knakar.
Snart kommer jag väl i en DD-kupa/E-kupa. För D-kupan jag köpte för två veckor sedan börjar redan bli för liten, helt sjukt haha.

Men nej, nu måste jag springa iväg innan det blir alldeles för sent!

Bjuder på en magbild från idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0