Ge mig nåt som känns.

Fick svar från min före detta bästa vän idag, vi har inte pratat på mer än 1 år pga tråkigheter.
Jag grät som en idiot, jävla gravid hormoner..

Ville gärna berätta till henne personligen att jag ska bli mamma, så fick skriva från babys facebook med tanke på att hon har blockat mig där. Skrev att jag ville berätta en sak och att hon gärna får logga in på msn eller något liknande. Hon skrev att hon knappt har tillgång till internet och att hon har flyttat till tyskland, så jag skulle svara på facebook istället.

Nu vet jag inte ens hur jag ska lägga fram det eller om jag vill göra det.
Saknar henne jävligt mycket, dock vet jag att vi aldrig kommer komma överens med tanke på att vi båda har svårt att inse att man har fel och båda är så jävla ensvisa.

Jag ska deppa lite och grubbla på detta under dagen så får vi se vart jag kommer.
Jag tycker iallafall att hon ska få veta, vi var ändå bästa vänner i många många år.
Helt oskiljaktliga och hjälpte varandra genom svåra saker, jag antar att det är sant att man växer ifrån varandra..



Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
Som vi glömde att vi älskade varandra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0