23 februari.

Hejsan hallå!

Tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag hoppar in i duschen.
Ska göra ansiktmask och lite sånt, min hud är ju inte som den brukar vara om säger så.
Har aldrig haft problem med huden innan, det enda är att jag ganska lätt blir torr.
Men nu när jag är gravid har den blivit för jävlig. Har börjat få finnar och huden torkar ut på små ställen så jag har röda fläckar på olika ställen i ansiktet.
Anyway, jag som trodde man skulle bli vacker när man är gravid, haha! ;)

När jag är klar med allt så ska jag gå ut med chico, efter det ska han också få sig en dusch.
Sen ska jag måla naglarna och vänta på att min älskling kommer hem!
Kanske tar med mig kameran ut sen och slänger upp några bilder här på bloggen!


Gammal bild på mig och min andra hälft.


Puss & Kram!


Kommentarer
Alicia Jasmine ♥

Tack för att du svarade, båda två tröjorna är grymt snygga men tror det blir den randiga när jag får pengar!

- vad gör du? kram

2012-02-23 @ 18:34:56
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0