V 38+6

Hejsan hallå! 
 
Dom senaste dagarna har bara flugit iväg, vi har haft det super mysigt och lyxat till det :) 
Vi har antigen grillat eller käkat kräftor, igår gjorde jag västbottenpaj till kräftorna och den blev riktigt god :) 
Nu är det bara 8 dagar kvar till BF och just nu har jag världens mensvärk som vägrar släppa.Det har hållt i sig i 2 timmar nu, så det kanske äntligen börjar bli på G :)
 
Ska lägga mig i ett varmt bad nu och sen blir det till att tvätta lite och sedan packa klart förlossningsväskan. Får ju hoppas att den kommer till användning snart ;)
Är ju extremt tråkigt väder ute, märks verkligen att hösten är påväg! 
Men jag är ändå sugen på att vara ute och promenera, jag märker att jag mår bra av det även fast jag får stanna upp ibland av sammandragningar.
Men nu blir det bad så kanske jag uppdaterar senare :) 
 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0