Trasig telefon & en mysig kväll.

Hejsan hallå!
 
Nu har min kära iphone lagt av, den vägrar ladda sig.
Var väl hyfsat väntat men ändå tråkigt, är nog en av dom mobilerna jag har haft längst utan att den har gått sönder, haha! :)
Nu har jag iallafall en skruttmobil och inga kontakter kvar på telefonen, så nu är det bara att börja jaga nummer!
Dessutom gick Kennys mobil som han fick i julklapp av mig förra julen sönder för typ 2 veckor sedan, så nu har vi båda old school mobiler, fyfan haha! 

För övrigt sov vi över hos Julia & Christer igår.
Vi grillade och kollade film hela dagen, vädret gick ju från spöregn till klar blå himmel hela tiden igår. 
Senare mot kvällen tog jag & hjärtat en mysig promenad vid vattnet.
Blev ännu mer kär än vad jag redan är i han efter igår, han överaskade mig så himla mysigt med en grej, hihi :D
På Fredag åker dom iväg till skara sommarland och stannar där till Söndag.
Så vi ska passa Bamse och huset i helgen, ska bli himla mysigt att kunna gå direkt ut i skogen och promenera och bara slappna av! 
Chico kommer nog vara extra lycklig och trött efter helgen. Han älskar ju verkligen att vara där ute.
Enda nackdelen är ju dock alla mygg, han är extremt känslig mot mygg och får nästan som bölder efter myggbett, men det löser sig! :)

Nu ska jag vänta på att hjärtat ska komma hem sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda!


Kommentarer
Anonym

superfin bild :)

2012-08-02 @ 11:38:42
URL: http://myrins.blogg.se
anonym

sv, haha nej, det skulle inte många vågat, och med all rätt.
och jo, jag väntar också med spänning haha. herregud.

2012-08-02 @ 13:24:15
URL: http://honestlynoidea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0