Spöregn & hagel.

Hejsan hallå!

Igår började dagen med positiva besked, sedan flöt dagen på som vanligt! 
När älsklingen väl kom hem på kvällen gjorde jag taccopaj. 
När vi väl hade ätit var klockan såpass mycket att vi gick och duschade och sedan la oss.
Jag sov skit i natt, vred och vände mig hela tiden. Men hör och häpna! 
Jag var bara uppe och kissade två gånger, är nog fan rekord haha! 
Dessutom drömde jag en helt underbar dröm. 
Drömde om att förlossningen var på G och senare i drömmen fick jag se vårat lilla hjärtegryn <3
Nu längtar jag otroligt mycket!

Idag har jag och Chico bara segat i soffan.
Har börjat packa förlossningsväskan lite nu och lagt ner viktiga papper osv. 
När jag och Chico skulle gå ut på tredje rundan idag så hann vi bara komma utanför dörren innan det börjar ÖSA ner med regn och hagel. Var inte nådigt asså!
Väl inne igen så var jag dygnsur och Chico fick tokrycket.
Efter en stunds rejsande i lägenheten dockade han super skönt i soffan, haha!
Jag började diska upp gårdagens disk och strax där efter kom hjärtat hem.
Vi lagade hemmagjorda hamburgare som blev super mumsigt.
Nu ska vi bara ta det lugnt kolla på fotbollen. 
Sen blir det en dusch och gå och lägga sig och kolla någon film. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0