I don't wanna wait

Hejsan hallå!

Det har hänt mycket på senaste och jag har tyvärr inte haft tid att tänka på bloggen.
Tiden bara springer iväg och idag är jag i v 38+2, kan verkligen inte förstå att vi snart kommer få träffa våran lilla busfia som har bott i min mage i 9 månader.. Längtar något otroligt :) 
Senaste gången jag var hos BM så var hon ruckbar, men jag tror hon är fixerad nu då jag känner henne sjukt långt ner i bäcknet. Dessutom kan jag få ilningar/kramp i ljumsken ibland.
Har också lyckats dra på mig mjölkstockning, men som tur är börjar det gå över nu och gör inte alls lika ont.
Dock är det fortfarande en knöl kvar, men den minskas för varje timma som går :) 

Vi har fixat nya telefoner också, haha! 
Vi lagade galaxyn s2:an och köpte en annan till älsklingen, så nu slipper man skämmas när någon ringer på bussen haha! 
 
Vädret är ju inte det bästa idag, kallt och ruggit som tusan. Så det blir städning och laga mysig mat :)
Älskar dig mest!                                        Jag och magen kollar tv ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0