v 21 (20+5)

Hej Hej!
Var ett tag sedan jag bloggade, har helt enkelt inte haft lusten.
Men kan berätta att i magen händer det grejer!
Våran lilla flicka är extremt aktiv och sparkar för fulla muggar inne i magen :)
Jag var hos BM i måndags och vägde mig och lite sånt där.
Haha, har gått upp några kilon sen jag vägde mig sist!
För övrigt hade jag såpass bra järnvärde att jag inte behöver äta något tillskott.
Busfians hjärta slog i 153 :)

Barnmorskan tyckte också att hon var sprattelmajja!
För när hon skulle lyssna på hjärtat så början busungen karatesparka där inne så BM hade svårt och höra om hjärtat slog regelbundet, hon såg helt chokad ut när hon fick en spark på grejen hon lyssnade med, haha!

Magen växer också på och det börjar märkas för jag tappar lätt balansen hihi :)
Jag mår hitills fortfarande jätte bra och det känns otroligt skönt, jag försöker njuta av varenda minut.

haha, hon har sparkat under hela tiden jag har skrivit det här!



Lovar mig själv på att bli bättre på att uppdatera här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0