Thursday, the day before Friday.

Hallo!

Idag har det inte varit många bollar i luften.
Av någon anledning har jag varit otroligt seg.
Har bara suttit framför datorn och varit ute med chico, vi gick till rastgården på andra promenaden.
Jag trodde han skulle lugna ner sig lite efter kastreringen, men tjii fick jag.
Han har blivit skit busig, mitt uppe i promenaden kan han få världens bullefnatt haha.
När vi väl kommer in så rusar han direkt och hämtar bollen och ska röja sönder med den.
Lär få bli lite mer mental träning för honom, för av någon blir han inte tillräckligt trött av promenaderna.
Måste nog röngta honom snart för jag vill kunna börja träna dw med honom, känns som att han verkligen behöver träna något fysiskt.

Iallfall så ska vi äta korvstroganoff med ris och kolla på tv nu! :)

Peace


Kommentarer
Emma -FOTOBLOGG-

Allt bra? :)

2011-09-16 @ 16:26:53
URL: http://emmahss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0