Bust a move

Hallo!

Tänke börja med att berätta lite om gårdagen.
Vi sov ganska länge igår faktiskt, ända till tolv haha. När vi väl hade vaknat till så åkte älsklingen iväg och handlade medans jag var hemma och städade lite smått. När han väl var hemma så tog vi det bara lugnt och kollade på tv. Sen vid 6 tiden så började vi grilla encotré med lök och champinjoner. Till det gjorde vi bakpotatis med vitlökssmör och en sallad med fetaost och parmesanost i. Det blev riktigt gott faktiskt!
Efter att ha suttit på balkongen i någon timma så gick vi in och myste ner oss i soffan och sätte på Jumanji.
Haha tycker faktiskt fortfarande att det är bra. Älsklingen somnade i soffan efter halva filmen så jag fick väcka honom så vi kunde lägga oss i sängen.

Nu sitter jag här framför datorn och har skit tråkigt, så funderar på att gå och diska eller göra något annat vettigt.
Älsklingen ska jobba över lite idag med så det känns som att det kommer bli en låång dag för mig.
Nej nu ska jag diska!
Bye bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0