Rollercoaster

Hallo!
Snacka om skitdag!
Började med att jag har sovit skit och vaknat till och från i natt. Senare under dagen så går C's bil sönder och Kenny och C blir fast i Alby. Under tiden när dom väntar på skjuss så blir Kenny getingstucken. På toppen av det så är han allergisk emot det och nu sitter han med en super uppsvullen hand och det blir inte bättre. I värsta fall får vi  åka upp till akuten. Så jag hoppas verkligen att det avtar nu och att det verkligen inte blir värre, men det ser inte ljust ut tyvärr.

Annars har dagen varit väldigt lugn, vädret har ju varit till och från, ena stunden är det strålande solsken och andra spöregnar det. Så jag och chico har bara myst i soffan och kollat på tv. Sen gick vi ner till affären och då duggade det lite och chico blev lite små blöt, och när vi väl kom hem så fick han som vanligt värsta bullefnattet och rejsade runt i hela lägenheten.

Nu ska jag gå ut och röka och hoppas på det bästa!

Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0