Pengar i fickan

Hejsan hallo!

Nu har jag städat färdigt och akvariet får bli imorgon istället faktiskt. Lat, JA!
Iallfall så har älsklingens bror en sjukt bra plan angånende en viss grej och den är jävligt genomtänkt. Jag hoppas verkligen den blir av och att så många som möjligt är på. Iallfall så sitter jag och söker jobb just nu, börjar ju ruttna på att sitta hemma hela dagarna och dessutom hade det ju varit gött med extra klirr i kassan. Men nu ska jag sätta mig på balkongen och avnjuta en öl med min älskling.

Chico ligger btw helt däckad i fotöljen.


Peace


Kommentarer
Tilda

Fin blogg! Kika gärna in min =)

2011-07-14 @ 19:18:26
URL: http://tildajaremo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0