Oh no, you didn't!

Hallo!

Hände en jävla massa igår, helst inget jag vill skriva här.
Började med att det blev jobbigt hemma hos en viss person, som kändes lite väl för på, efter det så hände en as tragisk grej som blir svår att glömma i första taget. Sen senare på kvällen blev det en felringning och det slutade som det gjorde. Älskar att personen som skickade sms skrev att jag och kenny var fjortisar, HAHA. Patetiskt och dumt sagt när du själv bara är typ 15 bast och något mindre mogen.

Iallfall så vaknade vi upp vid 10 och klädde på oss snabbt och stack iväg till coop för att handla mat, tårta, ballonger och andra grejer för michaels födelsedagskalas. Vi stressar hem till christer fort och börjar fixa iordning. Efter det så har det varit full rulle med barnen. Nu är vi äntligen hemma och tar det lungt. Chico är helt slut efter allt bus med bamse. Vi hann ner till vattnet en snabbis också, så att chico och bamse fick bada. Dock var inte chico lika på att simma som förra gången men i slutet så kom han igång.

Nu ska jag ut och sätta mig på balkongen och slappna av efter all stress.
Bye Bye!

Jag älskar dig något enormt hjärtat! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0