Long day!

Hejsan hallo!

Vi slapp att åka till akuten igår även fast sjukvårdsupplysningen insisterade. Dock var hans hand ännu mer uppsvullen när vi vaknade imorses och det hade gått upp en bit på armen. Men nu har det lagt sig lite och han mår bra.

Iallfall så var Kenny hemma från jobbet idag eftersom som han aldrig hade kunnat jobba med den handen. Så vid fem tiden bestämmde vi oss för att åka tåg till Märsta och fika med kennys kompis. Dålig ide, för jag tror aldrig att jag tänker sätta min fot i Märsta igen, värsta bonnahålan. Äckliga hillbilly killar som raggade på mig när kenny var inne och handlade cigg. Sen skulle Kenny springa till bolaget som stänger 7, men då har idioterna stängt en halvtimma tidigare än dom skulle. Resan hem var illa den med, så nu är jag bara glad att vi äntligen är hemma igen!
Juste, det var värsta knarkar kärringen på bussen med, hon var så äckligt väck och satt och prata med sig själv och prata om att negrer var äckliga osv. Sen helt plötsligt fick hon upp ögonen för kenny och började ragga på honom och höll på som fan, iallafall läskig och äcklig kärring.

Nu ska jag lägga mig med älsklingen och kolla på solsidan.

Natti Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0