Beslut hit och dit..

Hejsan hallå!

Helgen blev inte riktigt som planerad, haha!
Tänker inte gå in på detaljer men den blev förbannat rolig iallfall. :)
Mitt hjärta beställde ett par fina vinterskor till mig med som jag kan ha på långpromenaderna, slippa frysa om fossingarna :)

Veckan har bara flugit förbi och det har inte hänt speciellt mycket, jag har varit otroligt seg och något deppig.
Viktiga beslut måste tas ganska så snart och dom är inte direkt lätta. Men om jag ska kunna fixa vissa grejer så måste tyvärr en stor förändring ske.
Förövrigt så ska vi gå ner och slänga in lite tvätt. Sen blir det en lång dusch och lite mat senare.
Sen tycker jag någon kan ge mig ett jobb, eller åtminstånde tipsa om ett, är rå trött på att gå hemma hela dagarna.. :P


Skorna <3




Hejsålänge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0