1 december.

Hejsan!

Måste skälla på mig själv lite för att jag inte har uppdaterat på sjukt länge!

Vaknade upp med världens mensvärk och fick springa till toan och spy.
Väldigt bra start på dagen... Men värken har börjat gå över lite nu iallafall.

Älsklingen kom hem för en stund sedan och nu lagar vi kyckling och ris, ska bli jäkligt gott med tanke på att jag inte har ätit något idag pga illamåendet.

Förövrigt håller jag på att julpysslar här hemma, har planterat julblommor och ska göra en dörrkrans av granris imorgon. Som jag har sagt innan, tänker inte vädret bjuda på julkänsla så får man fixa det själv!
I helgen ska vi försöka möblera om vardagsrummet och sen får vi se vad som händer.

Eftersom det var ett tag sedan jag bloggade så tänkte jag bjuda på lite bilder..










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0